Laman Sosialku..

Kalau rasa2 nak add saya tu..
sila la jangan segan ye..

kalau lambat approve tu maklum le..
BZ..
hahaks..
SELAMAT MENCUBA..
bubai..

Selasa, 24 April 2012

What's in the Last Sem??

Setelah sekian lama xpost entry baru..
ari ni tergerak dihati untuk wat new entry..
seperti dulu-kala gak..
ak seorang yang malas untuk tulis panjang2 ni..
cukup ngan gambar untuk menjelaskan semuanya..

LET'S GO!!

  
Disebabkan member aku ni datang dari pelbagai bangsa dan negara..
terhasil lah benda ni yang mana setiap nama member aku termasuk nama aku dalam BAHASA MELAYU, BAHASA THAILAND, BAHASA MANDARIN & juga BAHASA KOREA..
benda ni terhasil semasa berada dalam kelas BFMA 3063 Pengurusan Silang Budaya..
kumpulan kami merupakan GROUP 20 di DKG 3/5..
perghh..
detail tu beb..
hahaks..
;[)

pada 21 April 2012 iaitu hari sabtu, aku, syida, dolah n erdan g outing2..
weekend cmni mmg slalu kuar..
1st thing to do is watch movie, WRATH OF THE TITANS..
2nd thing to do stroll in the mall..
last thing to do is eat STEAMBOAT..
hahaks..
and this picture is our meal..
rela berlapar dari pagi semata-mata untuk melahap bendalah ni waktu ptg dlm kol5.30 ptg..

Apa yang significant pasal gambar ni??
korang mesti nak tau ape kan??
gambar ni la yang menobatkan aku sebagai juara dalam PERTANDINGAN EDIT GAMBAR pada 10 Mac 2012..
asalnya roomate, Jai yang ajak aku masuk pertandingan ni..
pertandingan ni bermula kol9.30pg..
dia lak ajak aku dlm kol9pg..
mau xkelam kabut aku dibuatnya..
ak tengok competitors sume hebat2..
lebih2 lagi roomate aku tu budak IT..
mau xseram aku dibuatnya..
tapi syukur  ALHAMDULILLAH..
ALLAH S.W.T nak bg rezeki kt aku..
roomate aku dapat tempat kelima..
tapi yang xboleh bla nya aku ni..
langsung xsangka..
aku sekadar masuk nak try2 je..
hahaks..


Ni la hamper yang aku menang tu..
baki makanan yang blom makan masih ada lagi ni..
hahaks..

 
Sugar Glider [SG] yang memang kiut..
ekornya selembut karpet yang halus n lembut..
ni bukan ak punyer pon..
nak bela binatang ni sangat la mahal..
bukan kemampuan ak..
harganya dalam sekitar USD100..
dapat pegang pun dah kira ok dah..
 
 Time ni aku dalam library..
bukan g stdy pon..
cume lepak2 j..
tempat lepak pon BERILMIAH..
hahaks..
lawak2..
rindu nak bermanja ngan library ni..
amik semangat belajar le katekan..
 
 Yang ni plak ak nak SHARE psal musim bunga di U tempat ak belajar..
musim bunganya memang tersangat la lawa n cantik..
IT IS SO COLOURFUL..


Salah satu gambar musim bunga..
berada disepanjang jalan..

Bunga yang ala2 bunga sakura..
sangat2 lebat bunganya..
dapat juga aku merasai pengalaman dalam musim yang cantik ni..
;[)

Pokok berbunga purple..
entah ape kebendanya nama pokok ni..
lawanya xterkata..
hati aku je yang tau..

Setakat ni je la dapat aku kongsi bersama korang sume..
lau nak pape entry yang korang nak baca atau cadangkan..
sila gtau dalam CHAT BOX..
SALAM..
;[)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

U Follow I, I Follow U Balik..