Laman Sosialku..

Kalau rasa2 nak add saya tu..
sila la jangan segan ye..

kalau lambat approve tu maklum le..
BZ..
hahaks..
SELAMAT MENCUBA..
bubai..

Khamis, 11 Oktober 2012

My Lecturers..

Assalamualaikum wbt..



semua orang tau kan definisi seorang guru tu ape kan??
bagi aku guru pertama aku tak lain dan tak bukan ialah hero aku iaitu abah kesayanganku diikuti heroinnya umie aku..

semasa belajar dulu, aku ni bukannya jenis fokus 100% dalam kuliah..
minda ni asyik melayang kat imaginasi luar kotak pemikiran..
mata tengok lec tapi otak tah ke mana..

tapi entri ni bukan nak cite sal cara aku belajar dulu2..
entri kali ni ak nak dedikasikan kat lecturers aku yang telah menjadikan aku insan seperti sekarang ni..
insan macam mana ye??
hahaks..

Alhamdulillah..

tanpa mereka sume ni..
entah ke mana la aku sekarang ni..
jadi..
aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kat dorang walaupon dorang takkan baca entri ni tapi sekurang-kurangnya aku menghargai jasa dan sumbangan mereka pada aku..

mari aku perkenalkan kat korang lecturers yang penah mengajar aku sepanjang dalam pengajian..

NAMA: Prof. Madya Dr. Oemar Hamdan
SUBJEK: Analisis Risiko Politik & Ekonomi

NAMA: Rusdi bin Omar
SUBJEK: Hubungan Antarabangsa, Diplomasi


NAMA: Dr. Christopher Wylde
SUBJEK: Politik Ekonomi Antarabangsa


NAMA: Hayati binti Jalil
SUBJEK: Bahasa Sepanyol 1


NAMA: Dr. Abubakar Eby Hara
SUBJEK: Politik Asia Tenggara


NAMA: Hartini binti Hussin
SUBJEK: Perniagaan Antarabangsa


NAMA: Ummu Atiyah binti Ahmad Zakuan
SUBJEK: Institusi & Organisasi Antarabangsa, Undang-Undang Antarabangsa


NAMA: Asrar bin Omar 
SUBJEK: Politik Ekonomi Malaysia


NAMA: Dr. Marlin Marissa Malek binti Malek
SUBJEK: Pengurusan Silang Budaya


NAMA: Dr. Muhammad Fuad bin Othman
SUBJEK: Politik Asia Tenggara


NAMA: Dr. Mohammad Zaki bin Ahmad
SUBJEK: Institusi & Organisasi Antrabangsa

NAMA:  Rusnawati binti Ismail

SUBJEK: Kepimpinan Organisasi

NAMA: Prof. Dr. Yahaya bin Mahmood
SUBJEK: Statistik Sains Sosial


NAMA: Dr. Mohd Azizuddin bin Mohd Sani
SUBJEK: Sains Politik


NAMA: Musafir Kelana
SUBJEK: Sains Sosial


NAMA: Dr. Endi Haryono
SUBJEK: Propaganda, Perbandingan Sistem Politik & Pentadbiran


NAMA: Prof. Madya Dr. K. Nadaraja 
SUBJEK: Sejarah Dunia Moden


NAMA: Mohamad Khadafi bin Haji Rofie
SUBJEK: Tamadun Islam & Tamadun Asia, Hubungan Etnik

NAMA: Dr. R. Sivaperegasam P. Rajanthiran
SUBJEK: Dasar Luar Malaysia



NAMA: Dr. Rie Nakamura
SUBJEK: Nasionalism & Konflik Etnik Dalam Sistem Antarabangsa


NAMA: Prof. Madya Mohd Abdad bin Mohd Zain 
SUBJEK: Teori Politik


NAMA: Wong Sze Lue
SUBJEK: Statistik Sains Sosial 


NAMA: Hishamuddin bin Dahalan @ Omar
SUBJEK: Pengantar Pengurusan


NAMA: Jazliza binti Jamaluddin
SUBJEK: Pengajian Kenegaraan Malaysia


NAMA: Rohizah binti Halim
SUBJEK: Pengantar Penulisan


NAMA: Mohamad Ainuddin Iskandar Lee bin Abdullah
SUBJEK: Struktur, Proses Politik & Pentadbiran Kerajaan Malaysia


NAMA: Ahmad Amir bin Abdullah
SUBJEK: Rundingan Antarabangsa


NAMA: Masni binti Mansor
SUBJEK: Bahasa Sepanyol 2


NAMA: Dr. Kamal Uddin Al-Siddiqui
SUBJEK: Seminar Dalam Hubungan Antarabangsa & Diplomasi


NAMA: Prof. Madya Mohd Makzan bin Musa
SUBJEK: Psikologi Sosial

NAMA: Dr. Ratnaria binti Wahid
SUBJEK: Penyelia Laporan


NAMA: Dr. Halimah binti Abdul Manaf
SUBJEK: Penyelia Pelawat

sebenarnya ada lagi beberapa orang lecturers yang mengajar aku..
tapi sebab dorang dah tukar ke tempat lain..
jadi, xdapat la korang kenal..
jangan sedih ok..
sebab dorang tu takde kene-mengena ngan korang..
hahaks..

stakat ni je la..
papehal..
jumpa lain kali ok..

PS: jangan lupa follow & baca entri ak yang lain2..
penat tau tulis nak bagi korang sume baca..
ikhlas dari ALYFF AZIZ


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Thanks for your nice experience to share with us. Really awesome article with plenty of informative things to be known for us.

Tanpa Nama berkata...

hi I was luck to look for your theme in yahoo, your Topics is impressive, I learn a lot in your Topics really thanks very much, btw the theme of you blog is really wonderful, where can find it

Jazliza berkata...

salam Aliff

Saya mohon untuk tidak diletakkan gambar saya di blog awak sebab saya tidak mahu image gambar ini muncul di carian google image atau picture. sebagai tujuan keselamatan saya sendiri. apapun saya amat hargai penghargaan awak pada semua pensyarah.

nice blog

salam : Miss Jazliza Jamaluddin

Jazliza berkata...

salam Aliff

Saya mohon untuk tidak diletakkan gambar saya di blog awak sebab saya tidak mahu image gambar ini muncul di carian google image atau picture. sebagai tujuan keselamatan saya sendiri. apapun saya amat hargai penghargaan awak pada semua pensyarah.

nice blog

salam : Miss Jazliza Jamaluddin

Jazliza berkata...

salam Aliff

Saya pohon sekali lagi tolong dibuang gambar saya dalam ruangan Lectures awak bagi tujuan keselamatan saya. Saya hargai penghargaan pada semua pensyarah tapi hanya nama saya sahaja tak mengapa tapi tolong gambar jangan. saya cuba usaha email message di FB awak 2 kali tapi tiada balasan. Maka jalan ni saya upaya saya.

Salam, Miss Jazliza Jamaluddin

alyff berkata...

salam..
maaf cik jaz..
saya baru online..
saya xdapat pon dalam fb saya..
tapi saya dah buang gambar cik jaz..
harap saya dimaafkan sebab saya langsung xtahu..
(alyffaziz@yahoo.com)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

U Follow I, I Follow U Balik..