Laman Sosialku..

Kalau rasa2 nak add saya tu..
sila la jangan segan ye..

kalau lambat approve tu maklum le..
BZ..
hahaks..
SELAMAT MENCUBA..
bubai..

Ahad, 17 April 2011

Simfoni Konsert Diraja..

Kali ni aku nak kongsi sedikit sal event ni..
event ni la yang paling penat pernah aku sertai dalam mana2 event sebelum ni..
rehearsal dan latihan kami bermula dari petang iaitu pukul 2 ptg sampai kol 11.45 malam..
3 hari berturut-turut..
penat sangat2..
sume kaum kerabat sultan kedah turun sini..
konsert ni diadakan pada 15 April 2011..
konsert kali menampilkan 4 orang artis jemputan..
antaranya ialah Najib Hanif yang bersuara BASS yang sangat best..
terpukau kalau korang dengar..
kagum beb!!
dia nyanyi Delilah (lagu Tom Jones)..
aku n member siap jadi penyanyi latar yang xbertauliah lagi..
rugi kalau korang xdpt dgar suara dia..
selain tu, Ana Rafalli, Sohaimi Mior Hassan dan jugak Faizal Tahir..
dorang sume melakukan persembahan yang mantap..
lebih2 lagi si faizal tahir tu..
ak hny nyanyi lagi negeri kedah dan jugak biru warna yang baru bersama kumpulan orkestra UKM..
mantap beb!!
macam biasa..
aku xsuka tulis panjang2..
aku tulis apa aku nak bagitau jek..
aku akan bagi korang tengok beberapa keping gambar..

ni pakaian baru kumpulan NADA UTAMA..
baju warna biru royal bersama skaf warna kuning diraja..
sebelum ni baju warna hijau bersama skaf warna merah..

 Faizal Tahir yang mendendangkan 3 buah lagu yang best..
bencinta, selamat malam & gemuruh..
pastu hilang ntah kemana dia tu..
histeria sume org dlm dewan MAS tu..
Dewan Muadzam Syah..
 Ana Rafalli yang bersahaja..
muka dia sedikit pucat..
xmekap kot..
xkisah la..
yang penting suara dia sama cam suara yang kita dengar kt tv..

lagu Kalau Berpacaran..
pergh!!
terbaik r..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

U Follow I, I Follow U Balik..