Laman Sosialku..

Kalau rasa2 nak add saya tu..
sila la jangan segan ye..

kalau lambat approve tu maklum le..
BZ..
hahaks..
SELAMAT MENCUBA..
bubai..

Sabtu, 23 April 2011

Ko-K KOIR Yang Tercinta..

Aku ingat lagi camne ak terlibat ngan ko-k ni..
lepas dpt je surat tawatan masuk U..
ada satu buku pasal ko-k yang mana pilihan ko-k ap yang disukai..
aku tengok ada VCD011 SENI PADUAN SUARA a.k.a KOIR..

aku terus letak yang tu sbg 1st choice..
2nd & 3rd choice lupa lak..
aku amik ko-k ni pon sebab ak penah wakil daerah untuk bertanding ke peringkat negeri..
sekadar tempat ketiga yang berlatih selama 2minggu saja..















Di Kolej Aminurashid, UPSI..
sebelum bertolak ke kampus  utama UPSI..

 












Abah yang sangat membantu kami dalam segala hal & perkara..

dari sem1 hingga sem4 kami bersama..
macam2 program & xtvt telah dilaksanakan..
KLK, INTEGRASI, KAWAD, KELAS MALAM, RAPTAI KONVO, PERSEMBAHAN KONVOKESYEN..
sumenye tu ada keistimewaan yang tersendiri..
tiap2 hari sabtu..
mesti aku xsabar nak pegi ko-k..
ilang tensen aku bab2 stadi-madi ni..
mesti epi r ngn korang..
 













KLK di DKG 2/1..
ni ketika makan tengah hari..














Persediaan sebelum ke UPSI..
time ni baru je balik dari umah abah..
datang sini pun ngan abah..

dan yang sedihnya..
hari ni merupakan hari terakhir untuk ko-k koir di U ni..
macam2 perasaan yang ada hari ni..
gembira, sedih, rasa bersalah, terkilan, gemuruh, sebak & macam2 lagi la..
setelah banyak halangan, dugaan, suka, duka, pengalaman pahit & jugak pengalaman manis yang kami tempuhi bersama2 xkira waktu, tempat dan jugak masa yang kami semua korbankan..
itu yang membuatkan kami ibarat ADIK-BERADIK yang xmengenal mana2 kaum..
bayangkan betapa rapatnya kami semua..
segala kesusahan, kepayahan, keperitan, kesenangan, keselesaan yang kami tanggung bersama..
disokong dan dikuatkan lagi dengan ABAH kami iaitu EN.HAMDI ABDUL GHANI..
dialah kekuatan, semangat kami yang sebenar..
tanpa dia, kami xkan seperti sekarang..















Raptai kovokesyen di Dewan MAS..
















Selepas membuat persembahan nyanyian di sidang ke-3 untuk konvo ke-23..















Integrasi Sem3..

bermula sabtu depan (30 April 2011)..
tiada lagi gelak ketawa member2..
tiada lagi gosip2..
tiada lagi lalakan sumbang..
tiada lagi snap2 gambar..
tiada lagi gadoh2 manja..
tiada lagi ejekan, cacian, makian manja2..
kewujudan  sume  ni la yang merapatkan kami semua..

AKU SAYANG KO-K KOIR AKU..
AKU SAYANG ABAH..
AKU SAYANG KORANG SUME..
HARAP KORANG PON SAMA GAK CAM AKU..

LOVE U ALLS!!

video

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

U Follow I, I Follow U Balik..