Laman Sosialku..

Kalau rasa2 nak add saya tu..
sila la jangan segan ye..

kalau lambat approve tu maklum le..
BZ..
hahaks..
SELAMAT MENCUBA..
bubai..

Khamis, 25 November 2010

Raptai Konvo UUM ke-23..

disini ak nak berkongsi tentang xtvt yg ak buat di UUM..
setiap xvt tu ad kenangan pahit & manis yang tersendiri..

video
video ni time beratur nk amik makanan untuk melahap..
lapar sangat dh ni..
dari pagi ag xmkn..
nasib baik ak baik time ni..
kalau x, ak cross line jea..
hahaks..


wah3!!
ad DIVA rupanya dlm group ni..
hahaks..
ak lupa nyanyi lagu ape time ni..
tp memang bes r..
sebab suara ak kan sedap..
hahaks..
bersemangat abis time ni..
sume ALL OUT..
time ni blom mkn ag..


lepas abis practise & raptai..
kitorang berkesempatan & amik kesempatan utk bergambar sakan..
this is one of the moments that i've able to catch up the pics..
dari kiri: Alyff, Azlan (a.j @ lan), Nadia (akak), azi..


bersama cikgu koir kesayanganku..
kebaikan beliau sehingga membuatkan kami rasa sangat rapat ngan beliau..
siap panggil abah ag..
mungkin antara byk2 Ko-K di UUM ni..
Ko-K kamilah yang paling mesra ngan cikgu..
terima kasih abah!!


time dah lepas performs..
keesokannya ad ag..
memang penat skit time ni..
dah la time study week..
org len study..
kami melalak..
beshh tahap dewa r..
hahaks..


dia ni junior koir ak..
namanya......... er...... ak lupa la..
hahaks..
member ak cakap yang kami ni cam kembar..
adik-beradik..
cikgu ak pon cakap benda yang sama..
ala..
cikgu pun muke nk sama ngan ak jugak..
ap kisah..
pada penglihatan mata korang la..

ye ke??
tp kisah r..
sebab ALLAH dh buat 7 orang yang muka yang hampir sama..
ye x??

1 ulasan:

syidasyisya berkata...

yes. diva is back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

U Follow I, I Follow U Balik..