Laman Sosialku..

Kalau rasa2 nak add saya tu..
sila la jangan segan ye..

kalau lambat approve tu maklum le..
BZ..
hahaks..
SELAMAT MENCUBA..
bubai..

Khamis, 25 November 2010

Hasil Ciptaan Sendiri..

disini aku nak share sedikit hasil fotografi aku sebagai beginner..
walau xlawa, xcantik & xpape..
tp aku tetap bangga ngan apa yang aku hasilkan & nk tunjukkan kt korang sume..
ni adalah 6 keping gambar dari koleksi yang aku ada..

TAKE A LOOK!!


gambar ni diambil semasa aku berada di kedai kakak aku..
cahaya ni sebenarnya merupakan cahaya lampu gantung..
unik kan??


ni merupakan salah satu menara Masjid Kristal di Terengganu..
gambar ni diambil secara dekat & mendongak..
blakang tu adalah cahaya matahari..
gambar ni amik lepas solat zohor..


ni bandar Georgetown, Penang..
time ni ada kat atas feri balik ke Seberang Prai time SEM2..
cuti2 ngan senior subjek P.A.T (Politik Asia Tenggara)..


gambar ni diambil waktu pagi lepas subuh..
pencahayaannya memang agak terang & gelap..
sebab cahaya matahari yang belum terbit tinggi lagi..


ni cover kamera aku..
blakang tu handphone aku..
diambil di bilik kat DPP aku..


gambar ni diambil di rumah..
aku terpukau ngan keindahan langit yang belum pernah aku lihat sebelum ni..
dan aku jadikannya sebagai koleksi & kenangan abadi..
apa peandangan korang ngan gambar ni??

sume gambar ni nerupakan hasil asli tanpa sebarang pengubahsuaian..
tanpa menggunakan sebarang perisian editing gambar..
HARAP MAKLUM..
hahaks..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

U Follow I, I Follow U Balik..