Laman Sosialku..

Kalau rasa2 nak add saya tu..
sila la jangan segan ye..

kalau lambat approve tu maklum le..
BZ..
hahaks..
SELAMAT MENCUBA..
bubai..

Selasa, 29 Mei 2012

Last Class for the Whole of My Study..

kerek r ko lip..
tajuk entry English..
tapi content dlm Melayu..
xpe la..
janji aku bahagia..
n xnyusahkan org..
;[)



kali ni nak STORY d' MORY skit pasal kelas terakhir yang bakal aku masuk petang ni..

hari ni merupakan kelas terakhir akan aku hadiri untuk sem ni n jugak seluruh sem..
apa maknanya??
maknanya dah abis belajar la..
Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi sebab sepanjang tempoh pengajian aku ni..
aku mampu untuk pergi ke kelas walaupon kadang2 tu penah jugak ponteng kelas beberapa kali..
tapi sem ni xla..
sem2 lepas..


















kelas terakhir a.k.a hari ni [selasa, 29.5.2012] adalah kelas bagi subjek SSYS 2023 Psikologi Sosial, Kumpulan B yang diajar oleh Prof. Mohd Makzan Musa..
sepatutnya kelas ni dah abis ari kamis minggu lepas..
sebab dia pegi obesi..
kene la ganti kelas..
it is okay..
i don't mind..
kelas ni pada pukul 5petang hingga 7malam di DKG 1/3..
kelas ni merupakan subjek elektif yang ak n 2org member lain amik..
amik subjek ni pon sebab boleh amik mana2 subjek dari mana2 kolej..
so, aku amik le subjek ni..
lagipon, boleh psiko org..
tp bile masuk kelas tu, mungkin lecturer tu yang psiko kami sume..
hahaks..
bese la..
ilmu kene diperturunkan..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

U Follow I, I Follow U Balik..