Laman Sosialku..

Kalau rasa2 nak add saya tu..
sila la jangan segan ye..

kalau lambat approve tu maklum le..
BZ..
hahaks..
SELAMAT MENCUBA..
bubai..

Jumaat, 8 April 2011

SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN KE-41..

aku bersyukur ke hadrat illahi kerana berada didalam keluarga ini..
Alhamdulillah..
sangat bahagia..
hari ni merupakan hari ulangtahun perkahwinan umie & abah yang ke-41..
SEMOGA IKATAN KASIH BERSULAMKAN CINTA SEJATI AKAN TERUS ABADI..
I Love You so much!!















 kebahagiaan mereka selalu aku lihat dan perhatikan..
aku bangga memiliki ibubapa seperti mereka..
sungguh beruntung..


sempena dengan hari ualngtahun perkahwinan mereka, aku dah hantar SMS pagi2 bute lagi..
biasa la..
nak jadi orang pertama yang mengucapkannya..

xbanyak untuk aku menulis entri ni..
tapi, apa yang penting pengorbanan yang telah mereka berikan kepada kami adik beradik sememangnya xterhingga..
dan apa yang boleh aku lakukan kepada mereka adalah dengan berbakti kepada umie dan abah..
aku mahu umie dan abah berbangga mempunyai anak seperti aku..
insyaALLAH..

SAYANGILAH MEREKA..
HORMATILAH MEREKA..
DOAKAN MEREKA BAHAGIA..
BAHAGIAKAN MEREKA..
BERBANGGALAH DENGAN MEREKA SUPAYA MEREKA AKAN BERBANGGA DENGAN KITA..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

U Follow I, I Follow U Balik..