Laman Sosialku..

Kalau rasa2 nak add saya tu..
sila la jangan segan ye..

kalau lambat approve tu maklum le..
BZ..
hahaks..
SELAMAT MENCUBA..
bubai..

Isnin, 28 Mac 2011

Majlis Pertunangan Abe E & Kak Diana..

Assalamualaikum wbt..
hai sume!! sihat ke?? harap2 sihat la ye sebab saya baru je sembuh dari pelbagai penyakit..
demam la, batuk la, homesick etc..
sekarang alhamdulillah..
dah ok..
kali ni saya nk cite tentang majlis yang penting untuk family saya..
my beloved brother will getting marry soon..
maybe this September..
insyaALLAH..
namun, sebelum tu, mesti la ada acara pertunangan kan??
malang sekali saya xdapat hadir majlis tu..
nak tau sebabnya??
sebabnya majlis tu dilaksanakan pada hari ahad iaitu 13 Mac 2011..
saya memang nak balik sebab nak join gak..
namun hasratku terpaksa dibatalkan disebabkan time kuliah..
lagipun bapak aku cakap,

"JANGAN PONTENG KELAS, SAYANG KALAU XPEGI KELAS..
JANGAN BUANG ILMU SEBAB BENDA KECIK CAMNI"

ok la.. terpaksa akur walaupon dalam hati ni dah nangis2 nak balik..
Y_Y..
xpe la.. yang penting time dorang kawen, aku mesti ada..
dan mekacih kt kak diana yang memahami..
nasib baik dia upload gambar pertunangan dia..
ala, abe E pon xpegi pertunagan dia sendiri sebab dia xleh cuti..

gambar ni time ketibaan rombongan pertunangan dari pihak abe E dari Pasir Puteh ke rumah kak diana di Pasir Mas..
sekitar pukul 2.30 petang..
wah gitu!!
dua2nya dari PASIR..
kalau dua2 bercantum mungkin jadi MAS PUTEH!!
perghh!!
mantap..
hahaks..

ni cincin pertunangan mereka..
sungguh indah dimataku..
di mata korang cne??

acara menyarungkan cincin..
senyum je kak diana..
dah la comey..
lawa plak tu..
untung abe E..
hahaks..

welcome to my family!!
SOON!!
skg ni kira dah dok depan pintu rumah dah..
tunggu nak masuk rumah je bulan 9 ni..
xsabar rasanya..
kak diana bersama abah & umie (bakal bapa & ibu mertua)..

wah3!!
anak2 sedaraku sume..
sampai ati tingaal ai soo ye..
xpe2..
kite celebrate sesama bulan 9 ni..
SAYANG korang sume..
dah besar sumenye..
muah3..
chum.. chum.. chum..
cium skit..

2 ulasan:

Unknown berkata...

nak dapat family baru......wiwitt...;p

alyff berkata...

hahaks..
mestilah i suke..
mekacih ye..
ak agp tu ucapan tahniah dari ko..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

U Follow I, I Follow U Balik..