Laman Sosialku..

Kalau rasa2 nak add saya tu..
sila la jangan segan ye..

kalau lambat approve tu maklum le..
BZ..
hahaks..
SELAMAT MENCUBA..
bubai..

Jumaat, 9 April 2010

KLK Di Sek Keb Mergong, Alor Setar, Kedah

Aktiviti KOIR yang dikenali sebagai KLK (kegiatan luar kuliah) yang amat menyeronokkan..
Disini, aku dapat pengalaman baru kerana dilantik sebagai KETUA ROMBONGAN merangkap ketua kumpulan A & B..
Ni sume Ifah, Din & Nizam punyer keje la ni..
tapi aku x kisah..
aku juga salah seorang fasilitator tapi aku x mengajar teori-teori muzik kat budak-budak tu..
aku hanya memberi ucapan kepada guru-guru sekolah dan juga budak-budak tu saja..
pembaca doa ialah Din (Salahuddin)..
pengacara majlis pulak Nad (Nadia) ngan Nizam (Saiful Nizam)..
yang lain-lain tu jadi guru teori koir..


Ni la NAMETAG aku..
sebagai bukti jikalau korang yang mendengar cite ni x caya la..


Ni plak time aku memberi ucapan di hadapan guru besar, guru-guru, rakan-rakan dan juga budak-budak tu..


Ni time mereka di dalam kelas..
sedang kusyuk mendengar ajaran GURU-GURU mereka..
yang belakang pakai baju hitam tu Din..
Salah seorang guru, fasilitator merangkap pembaca doa pada aktiviti KLK ni..
budak-budak ni dibahagikan kepada 7 kumpulan..
setiap kumpulan ada 10 orang fasilitator..
budak-budak ni akan menyanyi mengikut teori yang telah diajar oleh rakan-rakan aku ni..
sebenarnya para fasilitator ni pun bukan tahu semua pun teori-teori ni..
mereka juga ada peperiksaan selepas pengajaran teori..


Ni la PERFORMANCES DAHSYAT dari budak-budak yang cute..
mereka akan dinilai dari segi harmoni, keseragaman dan nada suara..
Mereka ni budak-budak pintar sebab ni sekolah bestari..
jangan main-main ngan dorang..
kumpulan yang nyanyi paling bes diangkat sebagai JUARA..


Ni la antara budak-budak tu..
kawan-kawan aku ada cakap..
budak yang pakai spek tu aku masa darjah 5..
sebab nampak sama cuma dia agak berisi sikit..
ye ke??
hahaha..
lawaknya..

INILAH ANTARA KENANGAN YANG TIDAK AKAN AKU LUPAKAN SAMPAI BILA-BILA..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

U Follow I, I Follow U Balik..