Laman Sosialku..

Kalau rasa2 nak add saya tu..
sila la jangan segan ye..

kalau lambat approve tu maklum le..
BZ..
hahaks..
SELAMAT MENCUBA..
bubai..

Selasa, 13 April 2010

Jalan-Jalan Di Pengkalan Kubor..


Ni merupakan gambar-gambar yang sempat diambil..
Taman Tengku Anis di Pengkalan Kubor yang bersempadanan dengan Golok, Thailand..
keindahan pemandangan yang sukar diungkap kerana tepi laut yang cantik membuat kami merasa sungguh seronok..
kami datang sini dengan kereta Quek..
Thanks my fren for riding us to there..
Actually, kami datang Pengkalan Kubor nak pegi umah mak angkat..
tapi, dorang xnak pegi umah mak angkat dorang sebab
MALU, TAK NGAM ngan mak angkat..
hanya Raskiey je x sebab dia ngan aku dapat mak angkat yang sama..
Kami dapat mak angkat semasa
LOWER 6 menerusi PROGRAM CITRA IKBN..



Aku bersama kawan-kawan..
DARI KIRI : Ain, Wani, Aku, Quek & Raskiey..
Aku suka sangat gambar ni..
SWEET..
5 SEKAWAN..
B35t fr!End 4v3R & EVEr..


tak ada apa-apa yang nak gtau korang pasal gambar ni..
ELABORATE sendiri la eak..
ceh..
macam ayat exam plak..


Wani nak pegi P.Kubor sebab dia nak jumpa kawannya yang belajar sama-sama di UMP..
Ain ni plak sebagai
PENEMAN je..
Ain plak belajar kat
UMS..


gambar ni ada identitinya yang tersendiri..
sebelum naik tangga menara..
di menara ni la kita dapat lihat bandar Golok, Thailand..
hanya dipisahkan dengan sungai Golok je..


YEAHHHHHAAAA......
Apabila Quek The Car Driver yang agak veteran menjadi kanak-kanak bawah umur..
susah2..

tobat2 la..
sedar la kite tu..
dah x macam budak2 lagi dah..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

U Follow I, I Follow U Balik..